Sakit Lutut Beransur Pulih Dengan Adanya Biobax Cool Therapy - Lovely Sunshine Sakit Lutut Beransur Pulih Dengan Adanya Biobax Cool Therapy

Sakit Lutut Beransur Pulih Dengan Adanya Biobax Cool Therapy

Sakit Lutut Beransur Pulih Dengan Adanya Biobax Cool Therapy | Assalamualaikum,

Mya mengalami sakit lutut sejak berhenti main bola jaring. Apabila mya ingin aktif semula dalam aktiviti sukan, lutut terasa sengal dan berdenyut-denyut. Mya juga tidak boleh berdiri terlalu lama dan menaiki tangga yang tinggi. Lutut terasa bisa dan mengambil masa yang lama untuk sembuh.

Bukan itu sahaja, sebagai pembantu jualan yang mengangkat stock yang berat memerlukan tenaga yang kuat pada kaki terutamanya di bahagian lutut. Kadang-kadang apabila mengangkat stock yang berat juga boleh menyebabkan bahu dan tangan terseliuh. 

Sebelum ini, Mya sudah mencuba pelbagai minyak angin untuk mengurangkan bisa di lutut. Tetapi kesan yang dialami mengambil masa yang agak lama dan berlarutan. Kadang-kadang lutut terasa dicucuk-cucuk. Akhirnya, Mya terpaksa berehat setiap kali membuat kerja berat.

Alhamdulillah, sakit lutut beransur pulih.

Tapi dengan adanya Biobax, Cool Therapy ini. Semua sakit lenguh-lenguh badan terutamanya di bahagian lutut beransur pulih dengan segera. Mya juga boleh berjalan jauh tanpa rasa sakit dan kejang di bahagian kaki. Sekarang, Mya boleh kembali aktif seperti dahulu. Cara menggunakan Biobax mudah sahaja, hanya sembur di tapak tangan dan sapukan di bahagian yang sakit 3 kali sehari. Baunya yang wangi dan kesannya sangat cepat.

Sapu sedikit sebelum pergi kerja.
Mya selalu sapu Biobax sebelum pergi kerja dan sebelum tidur. Sejuk dan menyenangkan. Biobax ini menggunakan nano technology dan ia mudah meresap  ke dalam kulit. Ia  tidak berminyak dan tidak melekit. Sangat sesuai untuk di simpan di dalam handbag kerana saiznya yang mudah dibawa.

Mya boleh aktif bersukan seperti dahulu.
Anda boleh dapatkan Biobax secara terus di website https://biobax.my/product/biobax/. Jangan lepaskan peluang kerana sekarang ada offer diskaun sebanyak RM20 untuk setiap pembelian 2 botol. Anda juga boleh masukkan kod kupon "RM20" di ruangan yang disediakan selepas memilih untuk beli 2 unit Biobax.

Post a Comment

1 Comments

Terima kasih atas komen yang diberi.
Mya akan blogwalking ke blog anda semula.