20 Jenis Pencuci Mulut Sebagai Juadah Berbuka Puasa - Lovely Sunshine 20 Jenis Pencuci Mulut Sebagai Juadah Berbuka Puasa

20 Jenis Pencuci Mulut Sebagai Juadah Berbuka Puasa

20 JENIS PENCUCI MULUT SEBAGAI JUADAH BERBUKA PUASAAssalamualaikum.. Bulan Ramadhan sudah tiba. Tetapi Ramadhan tahun ini tidak seperti biasa. Sebelum ini, kita selalu pergi ke Bazaar Ramadhan untuk membeli sedikit manisan sebagai pembuka selera. Macam saya sendiri, manisan yang selalu dibeli ialah puding karamel, agar-agar santan, dadih pelbagai perisa dan tepung pelita.

Tahun ini ada sedikit perubahan berikutan pandemik Covid-19 yang berlaku di negara kita pada hari ini. Jadi, saya ingin berkongsi beberapa jenis pencuci mulut untuk dijadikan juadah berbuka puasa. Resepi yang saya akan kongsikan hari ini adalah koleksi pelbagai jenis pencuci mulut daripada rakan blogger saya yang lain. 20 jenis pencuci mulut sebagai juadah berbuka puasa telah saya senaraikan di bawah.


20 Jenis Pencuci Mulut


20 Jenis Pencuci Mulut Sebagai Juadah Berbuka Puasa

Apabila melihat senarai resepi di atas, Mya juga mahu cuba membuat semua resepi yang ada di sini. Jika anda mahu resepi penuh, tekan tajuk setiap resepi di atas ya.

Selamat Mencuba..

Love, 
Mya Rosli

Post a Comment

5 Comments

  1. semua sedap setiap hari boleh cuba 1 resepi

    ReplyDelete
    Replies
    1. saya dah cuba bubur butir nangka.. tapi terlebih pandan pula..

      Delete
  2. Terliur tengok semua makanan ni. Boleh cuba nanti

    ReplyDelete
  3. This makes me miss bazaar ramadan so bad.

    ReplyDelete
  4. saya pilih nona manis dalam banyak2 desert tu..kalau dapat yang manis secukup rasa dan lemak santannya tu, memang tak cukup makan seketul dua..haha..nice sharing:)

    ReplyDelete

Terima kasih atas komen yang diberi.
Mya akan blogwalking ke blog anda semula.