Feedback Nurraysa Exclusive Shower Gel With Rose Damascena Flower - Lovely Sunshine Feedback Nurraysa Exclusive Shower Gel With Rose Damascena Flower

Feedback Nurraysa Exclusive Shower Gel With Rose Damascena Flower

FEEDBACK NURRAYSA EXCLUSIVE SHOWER GEL WITH ROSE DAMASCENA FLOWER | Assalamualaikum, hari ini Mya nak berkongsi feedback terhadap produk Nurraysa iaitu Exclusive Shower Gel with Rose Danascena Flower. Feedback Mya sendiri selepas menggunakannya.

Nurraysa Exclusive Shower Gel

Mya mempunyai masalah kulit sensitif berikutan resdung yang di alami. Apabila mengalami kulit sensitif, Mya tidak boleh pakai sebarang sabun ataupun mandian. Jika tidak, badan mula gatal-gatal terutamanya di bahagian belakang. Mya telah cuba pelbagai jenis sabun dan mandian. Ada yang sesuai dan ada juga yang tidak sesuai dengan kulit.

Apabila melakukan kerja di dalam stor, Mya terdedah dengan habuk dan badan berpeluh. Kulit menjadi tidak selesa, Mya mula tergaru sana sini. Ketidak selesaan menyebabkan Mya jarang mandi menggunakan mandian.

Sebagai pengedar Nurraysa, Mya mencuba gel mandian terbaru iaitu Nurraysa Exclusive Shower Gel with Rose Damascena Flower. Apa itu Rose Damascena Flower? Rose Damascena Flower lebih dikenali sebagai Damask Rose. Bunga Rose yang dikacuk dari 2 bunga Rose berbeza iaitu Rosa Gallica dan Rosa Moschata.

Damask rose
Credit to: Google

Damask Rose ini terkenal dengan baunya yang harum. Bunga ini dipetik secara besar-besaran bagi mendapatkan Rose Oil. Rose Oil Damask Rose ini dijadikan sebagai minyak wangi dan Rose Water. Selain itu, kelopak bunga Damask Rose ini boleh dimakan dan menjadi kegunaan dalam masakan dan rempah ratus.

Damask Rose ini berasal dari Negara Timur Tengah seperti Damascus. Damask Rose ini menjadi simbol kecantikan dan cinta. Sangat sesuai untuk dijadikan hadiah kepada orang yang disayangi.

KELEBIHAN NURRAYSA EXCLUSIVE SHOWER GEL WITH ROSE DAMASCENA FLOWER

  • Melembapkan dan melembutkan kulit badan
  • Membantu mengatasi masalah kulit kering dan kegatalan
  • Badan rasa lebih selesa, segar dan wangi
  • Membantu mencerah dan mencantikkan kulit badan
  • No SLES
  • No PARABEN

FEEDBACK NURRAYSA EXCLUSIVE SHOWER GEL WITH ROSE DAMASCENA FLOWER

Alhamdulillah, Mya dah jumpa produk gel mandian yang serasi dengan kulit. Kulit terasa lembut dan halus selepas mandi. Gel mandian ini wangi dan terdapat kelopak bunga ros di dalamnya. Kulit terasa segar dan wangi. Penggunaan gel mandian ini tidak memerlukan kuantiti yang banyak untuk menghasilkan buih. 


CARA PENGGUNAAN

Picitkan sedikit gel mandian ke atas bath sponge atau loofah. Kemudian, gosokkan di seluruh badan. Bilas dengan air sehingga bersih.


PROMOSI NURRAYSA EXCLUSIVE SHOWER GEL WITH ROSE DAMASCENA FLOWER


merdeka sales

merdeka sales 2

TRUSTED NURRAYSA AGENT CHERAS::
Mardhiyyah binti Rosli (ID: 8288)
Facebook: Mardhiyyah Rosli
Whatsapp: www.wasap.my/60192496259/ProdukNurraysa
Cod: Bandar Tun Razak / Bandar Sri Permaisuri
Pengeposan Seluruh Malaysia.

Post a Comment

2 Comments

  1. Salam, blogwalking here. done follow blog ini. shower foam ini mmg nampak menarik. blog header akak sangat cantik la. cmner akak wat. huhu.

    ReplyDelete
  2. tak pernah dengar lagi bunga rose damascena ni. Bunga dia cantik, khasiat pun bagus untuk kulit. W

    ReplyDelete

Terima kasih atas komen yang diberi.
Mya akan blogwalking ke blog anda semula.